Hypotheek voor starters

Een hypotheek is een belangrijk onderwerp voor een klant, waarbij het heel belangrijk is dat hij of zij weet waar het over gaat. Een goede beslissing hierover kan een klant pas maken als deze begrijpt wat het inhoudt én als deze een goed advies heeft gekregen.

Logisch dat een klant over hypotheken een gesprek heeft met zijn adviseur. Om ervoor te zorgen dat dit gesprek zo efficient mogelijk verloopt, kunt u als adviseur vanaf nu de online klantvoorbereiding Hypotheek inzetten.

Hoe werkt het?

Uw klant krijgt namens u een e-mail met daarin een unieke link. Deze link geeft toegang tot een selectie van relevante video's en vragen. Dit geeft de klant een goede voorbereiding op het eerste gesprek. En wij houden voor bij, wat de klant met de uitnodiging doet. Heel handig voor uw klantdossier.

Video's

De video's geven de klant de basiskennis die nodig is om het gesprek aan te gaan. Hieronder vindt u een voorbeeld van zo'n video.

Hypotheken en wonen (deel 1: introductie)

Vragenlijst

De meest relevante eerste vragen worden in de voorbereiding aan de klant gesteld. De uitkomsten van de vragen krijgt de klant in de vorm van een samenvatting in zijn mailbox. Als adviseur ontvangt u zelf automatisch ook een kopie hiervan.

Dit leidt ertoe dat een klant weet wat de belangrijkste vragen zijn die gesteld worden. En zelf kunt u op voorhand al inschatten met wat voor soort klant u te maken krijgt.

Stuur aanvullende zaken mee

Stuur tegelijkertijd met de klantvoorbereiding, uw dienstverleningsdocumenten en eigen checklist van zaken die de klant mee moet nemen. Het zorgt ervoor dat uw klant goed voorbereid het gesprek aangaat.

Dit alles wordt mogelijk door nu een abonnement af te sluiten.

Probeer Eerstestap.nl nu 30 dagen gratis

 


Copyright © 2019 Eerstestap.nl B.V. Alle rechten voorbehouden.  Proclaimer | Gebruikersvoorwaarden